ze stavebnice firmy PG Gerasis postavil B.J. Konstrukce je klasická celobalzová, potažená Airspanem, motorový kryt je vakuový výlisek. Ovládána je směrovka, výškovka a otáčky motoru.
s Citabrií je příjemné, model je dostatečně stabilní, zalétne přemet, let na zádech, vývrtku a díky poměrně citlivé směrovce i jakýsi sudovitý výkrut. Starty ze země jsou bez problémů, z rovného povrchu (asfalt) je ve vzduchu během 10 metrů, efektní jsou mezipřistání - zde je důležitá řiditelná ostruha. Pohon uděluje modelu slušnou stoupavost, při "rozhýbaných" pohonných akumulátorech je k dispozici až 8 minut motoru na plný plyn.
S modelem lze bez větších problémů létat při větru do 3 až 4 m/s.
Velkou lahůdkou je použití Citábrie jako vlečné pro polomaketku LF - 109 Pionýr (rozpětí 915 mm, váha 118 g. Překvapením jsou starty ze země, kdy po 5 metrech rozjezdu je ve vzduchu Pionýr a po asi 25 metrech i Citábrie - vše bez jakýkoliv problémů. Aerovleky lze po mírném zacvičení startovat i z ruky. Na jedno nabití lze uskutečnit dva aerovleky do výšky asi 60 metrů. Vzhledem k velikosti modelů je pilotáž náročnější, výhodou je bezvětří. Vlečné lano je ze silonu 0,15 a délky asi 15 metru, na Citábrii je napevno, Pionýr má vypínací háček.
Rozpětí: 880 mm
Délka: 600 mm
Váha: 310 g
Motor: MIG 280 s převodovkou a vrtulovým kompletem PU 281/2 (Hořejší)
Regulátor: PG PICO 5 s BEC
Vrtule: dodávaná s převodovkou
Pohonné akumulátory: 7x Sanyo 350 mAh
Přijímač: REX 7 (Jeti)
Serva: 2x GWS PICO (5,7g - Gerasis)
Kliknutím se dostanete
k většímu obrázku,
mnohdy i s popisem.