Při použití laminátového trupu NORA (od firmyy Bohemia Model) si postavil Radek Lábus tento úhledný park flyer. Křídlo s profilem RG 15 je půlené, nosník z uhlíkové trubky, spojovací stojina z duralu. Potah konstrukčních části z Airspanu. Řízena směrovka, výškovka a motor.
Lora je hodný a stabilní park flyer, stejně jako původní Nora. Oproti Noře je rychlejší díky použitému profilu a lépe zvládá i silnější vítr.
Opravdovou lahůdkou je ovšem ve spojení se střídavým motorem, který si Radek Lábus sám vyrobil, jako důkaz nadvlády "stříďáků" ve všech velikostech.
S tímto motorem (pohon 2. varianty) dosahuje Lora značného úhlu stoupání (odhadem 30 stupňů), v horizontálním letu značné rychlosti a zalétne všechny akrobatické obraty, které řízení směrovkou umožní. Doba letu se podle způsobu létání pohybuje mezi 6 až 9 minutami. Bezkonkurenční je při vlekání malého větroně (např. Pionýra), během 1,5 minuty je aerovlek na hranici viditelnosti.
Rozpětí: 1050 mm
Profil křídla: RG-15
Váha: 410 g
Pohon:
1. varianta
MIG 280 + převodovka HORST + regulátor JES 050 + 7x Sanyo N 350 mAh
2. varianta
střídavý motor bezsenzorový vlastní výroby (čtyřpólový) + převod 5:1 + regulátor JES 18 - 3P + 6x Sanyo N 500 AR (500 mAh) - otáčky na vrtuli 4700ot/min
Přijímač: REX 7
Serva: 2x Hitec HS-55
Kliknutím se dostanete
k většímu obrázku,
mnohdy i s popisem.