Novoměstská
inspirace

Novoměstská
inspirace

Lora

Při použití laminátového trupu NORA (od firmyy Bohemia Model) si postavil Radek Lábus tento úhledný park flyer. Křídlo s profilem RG 15 je půlené, nosník z uhlíkové trubky, spojovací stojina z duralu. Potah konstrukčních části z Airspanu. Řízena směrovka, výškovka a motor.

Letové vlastnosti

Lora je hodný a stabilní park flyer, stejně jako původní Nora. Oproti Noře je rychlejší díky použitému profilu a lépe zvládá i silnější vítr.

Opravdovou lahůdkou je ovšem ve spojení se střídavým motorem, který si Radek Lábus sám vyrobil, jako důkaz nadvlády "stříďáků" ve všech velikostech.

S tímto motorem (pohon 2. varianty) dosahuje Lora značného úhlu stoupání (odhadem 30 stupňů), v horizontálním letu značné rychlosti a zalétne všechny akrobatické obraty, které řízení směrovkou umožní. Doba letu se podle způsobu létání pohybuje mezi 6 až 9 minutami. Bezkonkurenční je při vlekání malého větroně (např. Pionýra), během 1,5 minuty je aerovlek na hranici viditelnosti.

Technické údaje

Rozpětí: 1050 mm

Profil křídla: RG-15

Váha: 410 g

Pohon:

1. varianta
MIG 280 + převodovka HORST + regulátor JES 050 + 7x Sanyo N 350 mAh

2. varianta
střídavý motor bezsenzorový vlastní výroby (čtyřpólový) + převod 5:1 + regulátor JES 18 - 3P + 6x Sanyo N 500 AR (500 mAh) - otáčky na vrtuli 4700ot/min

Přijímač: REX 7

Serva: 2x Hitec HS-55

Lora_2_600
Lora_3_600
Lora_let_11
Lora_let_22
Motor_2_600

Kliknutím se dostanete
k většímu obrázku,
mnohdy i s popisem.