Novoměstská
inspirace

Novoměstská
inspirace

Su-26 benzín

Osobité kouzlo akrobatických speciálů SU uchvátilo nejednoho příznivce letectví. Pokušení si postavit tento elegantní stroj neodolali ani Bedřich Janáček ( model č. 1 - Kaden) a Láďa Danisz (model č. 2 - Jurgis Kairys).

Konstrukce je klasická z balzy a překližky, použit je i uhlík (rowing a tenkostěnné trubky). Z laminátu je pouze motorový kryt, z duralu podvozek a spojovací trubka křídla. Potah nažehlovací fólií Oracover. Na křídle je použit 16% profil s tupou náběžkou (E-169), což má příznivý vliv na minimální rychlost. Při přetažení se model chová velice "způsobně" a nezáludně. Model č. 1 s motorem ZDZ a nižší vahou se „uvisí“ na 3/4 plynu a ve vertikálních figurách není nijak omezen.

Technické údaje

Rozpětí: 2 025 mm

Délka: 1 710 mm

Motor: 1. ZDZ 40 RE + nerezový tlumič GT Modeltechnik, 2. ROTO 35 + tlumič JMB Břečka (mufler)

Vrtule: 1. JAS 21/8, 2. JAS 21/8

Hmotnost: 1. 6 800 g, 2. 8 000 g

Přijímač: 1. Futaba R 148 DP (PCM, dvojí směšování), 2. Hitec HFD – 08RD (FM, dvojí směšování)

Serva: 1. 4x HS-5625 MG, 1x HS-5645 MG, 2x HS-475 HB, 2. 4x Graupner C-5077, 1x HS-645 MG, 2x C-507

Ovládané prvky: SOP, VOP, křidélka, motor, sytič

041230_SU_26_benz_2
041230_SU_26_benz_4
041230_SU_26_benz_3
041230_SU_26_benz_5
041230_SU_26_benz_7
041230_SU_26_benz_8
041230_SU_26_benz_1

Kliknutím se dostanete
k většímu obrázku,
mnohdy i s popisem.